خدمات تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی آیفون به صورت تخصصی

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

خدمات تعمیر گوشی اپل

۱۵ بازديد
خدمات تعمیرات آیفون در نمایندگی تعمیرات گوشی اپل بسیار متنوع بوده و بسته به مشکل دستگاه به مشتری ارائه می شود. اگر مشکل نرم افزاری باشد، خدمات ما شامل اقداماتی مانند حذف ویروس، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و به روز رسانی برنامه ها، به روز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن گوشی، رفع مشکل از کار افتادن است.
اما اگر قطعات گوشی شما آسیب دیده باشد، اقداماتی مانند تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض گلس ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب، رفع مشکلات ناشی از خیس شدن گوشی، تعمیر و تعویض صفحه نمایش لمسی ، تعمیر اسپیکر و میکروفون، تعمیرات تخصصی شارژر، تعمیر و تعویض صفحه نمایش تخت و ... به عنوان خدمات تعمیر گوشی آیفون به شما ارائه می شود.

تعمیر تاچ آیفون اپل

راه های مختلفی برای تعمیر آیفون تاچ وجود دارد. نحوه تعمیر تاچ بستگی به نوع و شدت آسیب وارده به این قطعه دارد. اگر خرابی تاچ به دلیل فعال شدن برنامه خاصی باشد، باید آن برنامه شناسایی و حذف شود. در صورت خرابی ال سی دی و بروز مشکل در این قطعه، تعویض ال سی دی موبایل اپل نیز مشکل تاچ را حل می کند.
البته بد نیست قبل از اقدام تخصصی برای تعمیر موبایل اپل گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید تا تنظیمات نرم افزاری برطرف شود. ریست فکتوری روش دیگری است اغلب موفقیت آمیز است.
مطالعه کنید: آشنایی با ویژگی جدید ios 15

دکمه هوم گوشی اپل را تعمیر کنید

یکی دیگر از اقداماتی که در فرآیند تعمیر موبایل اپل انجام می شود، تعمیر دکمه هوم است. نکته مهمی که در تعمیر دکمه هوم آیفون باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از این دکمه به عنوان حسگر اثر انگشت است. اپل به منظور افزایش امنیت کاربران آیفون 8، قابلیت اسکن انگشت دکمه هوم را به مادربرد متصل کرده است.
این بدان معناست که دکمه هوم تنها با مادربرد اصلی گوشی سازگار است و نمی توان از آن به شکل دیگری استفاده کرد. البته این نکته فقط برای آیفون 8 است و مدل های قبلی یعنی آیفون 7 و 6 و ... شامل این مورد نمی شود.

تعمیر و تعویض قاب پشتی گوشی های موبایل اپل

قاب پشتی گوشی های هوشمند معمولا مستعد شکستن است. اگر به هر دلیلی این اتفاق افتاد، می توانید قاب را تعمیر کنید یا در صورت نیاز آن را تعویض کنید. تکنسین های نمایندگی تعمیرات موبایل اپل پس از برآورد شدت شکستگی قاب، اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام می دهند. همکاران ما برای تعمیر قاب پشتی گوشی های اپل از دستگاه های خاصی استفاده می کنند تا فرآیند تعمیر این قطعه به بهترین نحو انجام شود. اگر ترک ها و شکستگی ها فقط روی قاب پشتی باشد و تا جلوی گوشی کشیده نشده باشد، نیازی به تعویض گلس آیفون نیست.

تعمیر برد گوشی اپل

همانطور که می دانید برد مغز متفکر گوشی است و تمامی قسمت های دستگاه را کنترل می کند. یعنی خرابی برد می تواند به سایر قسمت ها آسیب برساند و روند کار گوشی را مختل کند. یکی از مهمترین مراحل تعمیر موبایل اپل تعمیر برد اصلی می باشد.
برای تعمیر این قطعه باید قسمت های مختلف آن از جمله مقاومت، خازن، سیم پیچ، دیود و ترانزیستور به دقت بررسی شود. پس از تشخیص قطعه معیوب، آن قطعه تعویض می شود و بدین ترتیب عملکرد برد به حالت عادی برمی گردد. البته گاهی امکان تعمیر برد گوشی اپل وجود ندارد و تنها با تعویض این قطعه می توان مشکلات ناشی از خرابی آن را برطرف کرد.

تعمیر شارژر موبایل اپل

بدون شک یکی از مهم ترین تجهیزات و لوازم جانبی موبایل شارژر است. خرابی شارژر فرآیند شارژ آیفون را مختل کرده و حتی ممکن است به باتری آسیب برساند. بنابراین یکی از مهمترین خدمات مرکز تعمیرات گوشی اپل تعمیر شارژر می باشد. همکاران ما ضمن بررسی دقیق شارژر و قطعات آن، این قطعه مهم را تعمیر می کنند.
پس از بررسی و تست آداپتور و شناسایی قطعه آسیب دیده، این قطعات تعمیر یا تعویض می شوند و به این ترتیب عملکرد شارژر به حالت عادی برمی گردد. تعمیر شارژر موبایل اپل توسط تکنسین هایی انجام می شود که سال ها در این زمینه تجربه دارند. استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال نیز باعث ارتقای سطح کیفی خدمات تعمیرات شارژر آیفون در نمایندگی اپل شده است.
مطالعه کنید: مزایا و معایب گوشی آیفون

تعویض گلس موبایل اپل

تعویض گلس موبایل اپل فقط در مراکز معتبر و مجاز. در غیر این صورت آسیب شدید و جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد می شود. برای تعویض گلس موبایل اپل ابتدا باید بررسی کنید که آیا صفحه لمسی و ال سی دی دستگاه سالم است یا خیر. اگر تاچ و ال سی دی نیز آسیب ببیند، مسیر تعمیر به طور کلی تغییر می کند و از روش های دیگری برای تعمیر گوشی اپل آسیب دیده استفاده می شود. اگر فقط شیشه شکسته باشد، می توان آن را با استفاده از دستگاه های مخصوص تعویض کرد. هزینه تعمیر و تعویض گلس موبایل اپل بسیار کمتر از هزینه تعویض ال سی دی و تاچ این دستگاه است;
به علاوه با این روش همچنان می توانید از ال سی دی اصلی گوشی خود استفاده کنید. بد نیست بدانید برای جایگزینی گلس موبایل اپل از دستگاه های جدید شیشه ای اورجینال و چسب OCA استفاده می شود. با این شرایط شیشه گوشی شکل اولیه خود را به خود می گیرد. مزیت استفاده از این روش این است که دقت بالایی در صافی و صافی لمینت و صفحه LCD دارد و ایمنی بالایی را تضمین می کند.

تعمیرات سخت افزار موبایل اپل

جدیدترین روش های تعمیر با استفاده از قطعات اورجینال گوشی اپل در مجموعه ما اجرا می شود. کامل ترین مجموعه هات برد مدل های مختلف آیفون با سخت افزارهای حرفه ای آیفون در مرکز تعمیرات گوشی اپل گردآوری شده است تا تمامی مشکلات گوشی های اپل برطرف شود.

تعمیرات نرم افزار آیفون

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات گوشی های آیفون است که به دلیل تعمیر نادرست و بی کیفیت می تواند عواقب بسیار بد و جبران ناپذیری داشته باشد. تعمیر آیفون در مجموعه ما با به روزترین امکانات آیفون انجام می شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.